Yoga varje dag !



Jag har börjat bli lite besatt av min morgonrutin med yoga . Det är helt fantastiskt . Igår gjorde jag faktiskt rutinen två gånger också, för att det är så väldigt härligt . När mitt gympass inte var exactly what I wanted it to be, plockade jag fram en matta och körde tio minuter yoga på den istället för att bara vara . Och det var jätteskönt . Jag har börjat läsa på om varför yoga är bra för kroppen, och hittade denna lista . Om det stämmer är det ju helt fantastiskt ! Att det i så fall både är jätteskönt, avslappnande fast ändå uppvaknande, och hälsosamt . Rekommenderar verkligen att göra en morgonrutin på 1O-15 minuter med yoga varje dag . Även om jag hållit på en kortare tid så märker jag att jag kan utmana min kropp på ett helt annat sätt nu; både när jag utför själva yogan, när jag tränar annat men också i mitt vardagsliv . I ❤ YOGA !

Kommentarer
Postat av: Jennifer Falk

Åhh jag har också börjat gjort yoga, man känner verkligen skillnad på kroppen! Jag klarar av att göra en massa saker jag inte kunnat gjort på flera år! Och precis som du beskriver det, så himla härligt!!

2013-04-06 @ 09:58:42
URL: http://jenniferfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0