Paris & Yves



Denna månaden har det faktiskt blivit lite shopping; jag har köpt mig en ny parfym (Roberto skulle ändå beställa från parfym.se så jag slängde med en billig en, jag med) från Paris Hilton som jag tycker om, ett riktigt bubbelgumsrosa läppstift från Yves Saint Laurent i färgen #7 Lingerie Pink. Det är det ni får se på bild. I övrigt, vilket jag inte vet om jag kommer visa, har jag även köpt ett sött linne i kornblått från Rut & Circle och två par byxor från Vila - min favoritmodell som alltid sitter perfekt! För er som alltid halvlipar i omklädningsrummet när ni provar byxor - det är mitt tips till er, jag kör alltid på dem numera. De är stretchiga och har en dragkedja längst ner, och fickorna fram till är igensydda, bra att veta. Det blev ett par i svart (alltid välbehövligt) och ett par i en beige-grisrosa färg. Älskar ju ljusa byxor, men inte vita dock, hehe. Vad har ni shoppat efter lön?

Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan vad nice min vän! Nu kommer du både lukta gott & vara snygg. AVIS.

2013-06-04 @ 23:51:32
URL: http://linneaforsell.blogg.se
Postat av: Natalie

Åh, kan tänka mig att färgen på läppstiftet är riktigt fint!

Svar: Tack så mycket!

2013-06-11 @ 20:55:18
URL: http://kitsune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0