Midsommarhelg


Gratisdesignen jag skulle lägga upp idag hade såpass mycket buggar när jag testade den på en annan testblogg än den jag gjorde den på, och därav kan jag inte lägga upp den idag, tyvärr. Väldigt tråkigt, men det får bli i nästa vecka, för imorgon ska vi åka norrut (inte speciellt långt dock, hehe, bara 45 min från oss), där vi har hyrt en stuga som vi ska ha för helgen. Så vi ska hämta upp vårt sällskap vid 1O imorgon, och därför blir det en lite tidigare kväll ikväll. 
 
Är dock helt slut, har hunnit med väldigt mycket idag; tvättat, handlat för helgen, bakat cheesecake, fikat med goe-Sofia, åkt till Lerum och handlat lite mer mat med mamsen (man glömmer ju alltid något i affären.. speciellt jag som aldrig skriver inköpslistor utan freestylar), myst en stund hemma i Lerum då (läs; kollat på knasiga filmer & 9gag.com med min mammas man Michael), sedan tog jag bilen mot stan för den lånar vi över helgen, och väl hemma gjorde jag toppingen till min lille ostkaka och sedan har jag packat, badat, duschat & fixat mina naglar. Och nu ligger jag här. Önskar att dygnet var dubbelt så långt. 
 
Ska försöka slänga iväg en liten hälsning imorgon innan vi åker iväg, men jag kan inte lova något. 
Hoppas att ni uppskattar ett lite mer vardagligt inlägg, det blir visst inte så många sådana nu för tiden. 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Ha en trevlig midsommar!

Svar: Åh detsamma, i efterskott :)
sannas rum

2013-06-20 @ 23:53:25
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hoppas du får en fin helg! :)

SV: Tackar! :)

2013-06-21 @ 11:42:47
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Ditte

Ville bara passa på att önska dig en fin midommar och hoppas du hinner vila ordentligt.
Kramar och tankar!

Svar: Åh detsamma Ditte, (i efterskott) :D
sannas rum

2013-06-21 @ 13:23:32
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Jarina

Svar: Tack finaste du!

2013-06-21 @ 13:36:50
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej, håller på att göra en bloggdesign åt en tjej.. gör designen på min testblogg först och nu när jag lägger in den på hennes blogg så ser det inte alls likadant ut som på min testblogg ? :o har ju samma koder och allt men ändå så ser det helt knasigt ut på hennes blogg. menyn har hoppat längst ner även fast wrappern inte är för liten och inläggen har dubblerats så det finns en kopia bredvid origialen också. :(
har panik och va bara tvungen att fråga.. hittar ingen anledning. :(

Svar: I och med att du inte lämnat en länk eller liknande så kan jag inte hjälpa dig.
sannas rum

2013-06-22 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0