☊ - i mina lurar just nu


Norlie & KKV - Faller › Jag tror inte att det finns någon låt med dessa grabbar jag inte gillar. Älskar hur trallvänliga och somriga alla deras låtar är!
deadmau5 - Professional Grifers › Är inte ett jättestort dödmus-fan annars, men denna låten gillar jag verkligen. 
The Aston Shuffle vs. Tommy Trash - Sunrise › Tommy Trash däremot, honom har jag en grej för; älskar i princip allt han gör!
Adrian Lux - Damaged › Även om Boy med Rebecca & Fiona samt Teenage Crime är mina favoriter så är denna produktionen bra, den med.
Hoffmaestro - Dreams › Jag är ingen större Hoffmaestro-älskare, men det är ju sommar, det är Hoffmaestro och det är bra. 
Avicii - Wake me up › Blev helt chockad när jag hörde den här låten, och var lite "dafuq, är det här Avicii?!", men den är ju hur härlig som helst, lite Take me home countryroads! Texten är himla bra också tycker jag. 
Kid Cudi, MGMT & Ratatat - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix) › Den här låten är på gränsen för mig, men jag gillar den ändå på något sätt. Tror det är för att jag har hatkärlek till Kid Cudi. 
Maskinen & Movits! - Limousin › Movits! älskar jag, Maskinen not so much, men tillsammans blir den här bra.
Icona Pop - Girlfriend › En cover på Jay-Z & Beyonces åt Me & My Girlfriend, och jag gillar den här versionen, den är somrig och svänging (haha, skrev jag just svängig?! jag orkar inte ens hitta på ett annat ord...)
Daft Punk ft. Pharrell - Get Lucky › Tröttnar aldrig på Pharrells röst, det var samma i One med SHM, samma när han sjöng i N.E.R.D! Den här låten är tveksamt om den någonsin kommer bli dålig i mina öron. 

Kommentarer
Postat av: Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Jag absolut älskar Avicii-Wake me up! Sångarens röst är så bra!!:)

Svar: Ja håller med, det är ju han som gör "I need a dollar" ;)
sannas rum

2013-06-19 @ 14:04:41
URL: http://saaera.blogg.se
Postat av: Maolion

Jag förstår att du ångrar dig! Jag älskar verkligen fotboll och det är så otroligt roligt! Går ifrån varenda träning med ett leende!
Men jag förstår även varför du slutade, det är jobbigt att hålla igång med någonting nu med all skola och sånt!
Men vad tråkigt att du gjorde det!

2013-06-19 @ 15:42:42
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: k.

Det tycker jag var en hemskt välkomponerad lista över musik!

Svar: Hihi taack :D
sannas rum

2013-06-20 @ 17:56:00
URL: http://www.karinsrum.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0