Sponsrad video - Office 365




Nya Office 365 är ett paket som tillåter användaren att jobba i programmen vart man än är, om det så är på datorn, på sin surfplatta eller i telefonen. Jag personligen föredrar de vanliga Office-programmen framför Apples iWork, då jag är mer familjär med det och jobbar med det i princip varenda dag på mitt arbete. Jag har ju Mac, men har Office för Mac, vilket är hur skönt som helst.

Jag blir i princip lyrisk av att se det ovan, jag vill skriva massa dokument om vad som helst. Göra uträkningar i Excel, obetydliga layouts i Publisher... Känns som att hela livet skulle bli lättare om man nu kunde kombinera i princip allt med varandra. Det är egentligen sjukt irriterande att ha en ett program för en grej, en hemsida för en annan osv. Att ha allt samlat skulle vara drömmen, tänk hur effektivt saker och ting skulle bli! Och inte nog med att allt är samlat på en och samma plats; man kan också nå det var man än är. Jag smälter nästan inombords av tanken på hur produktivt mitt liv skulle bli, hur mycket lättare det skulle bli.

Inte nog med detta så finns det otroligt mycket features för en som älskar IT, data och webben - fildelningssystem (och med det så menar man ju att man delar sina egna filer vilket man har tillstånd till), en offentlig webbplats m.m. Helt plötsligt så kommer man kunna sköta sina grejer helt själv och för den som har företag betyder det givetvis att man drar in på konsultutgifter och liknande.
Och även om jag är en frälst Apple-användare (dock är två nya PC's på väg in mitt i; en stationär som jag köper under hösten, och en laptop som jag får via utbildningen, men mer om det en annan gång) så är Officepaketet något som kommer följa mig till graven, jag tänker aldrig sluta använda det, för enligt mig så äär detta det bästa alternativet majoriteten av tiden. Vad tror ni om nya Office 365?

Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Jag tycker också att Officepaketet är bra och det är ätt även för mig att använda. Det som finns på min Macbook är ju inte så bra, eller jag kan inte riktigt förstå det.... Men Office gillar jag och skall kanske fundera på det nya.
Annars gilla jag Mac och Apple. Lätt för mig att använda!

Svar: Ja, det nya är mest inriktat på företag egentligen, men jag tycker ändå att det låter väldigt spännande, och jag ska ju starta eget nu till hösten tänkte jag :)
sannas rum

2013-07-24 @ 19:15:24
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: iisa

Snygg blogg! ^^

sv; tack så jättemycket :)

2013-07-24 @ 20:57:32
URL: http://iisasfoto.blogg.se/
Postat av: Tilde R

Har också mac, men föredrar office. Så mycket bättre!!

Svar: Jag med :D
sannas rum

2013-07-24 @ 21:52:11
URL: http://tilderagnarsson.blogg.se
Postat av: MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

Såg din video kring Youtube inbäddning på bloggen, jag har ett väldigt stort problem med det och haft det länge nu.

Jag följer stegen man ska göra men ändå syns inte det jag lagt in när jag väl publicerar.
Mailat till och med blogg.se's kundservice och dom säger samma sak att jag ska göra som du visar (exempel).

Så undrar om det är någon fel kodning i min blogg eller något blogg.se har att göra med :(
Du vet inte varför det är så? för vill ju kunna lägga upp musik o videos från youtube @ bloggen ...

Svar: Hm, nä det ska det absolut inte vara, men menar du när du förhandsgranskar eller när du publicerar? För man kan inte se videon i förhandsgranskningen nämligen /:
sannas rum

2013-07-24 @ 22:00:09
URL: http://michilitemichelle.webblogg.se
Postat av: MICHELLE R - 15åring med Spastisk Diplegi

- De är när jag publicerat klart inlägget på bloggen de inte syns :/

Svar: Vad märkligt. Är du säker på att du använder rätt embed-kod?
sannas rum

2013-07-25 @ 11:50:51
URL: http://michilitemichelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0