Sneak peek på ny design

Åh, jag har tröttnat otroligt mycket på min nuvarande design, och har därför börjat pilla med en ny. Känner att jag ändå behöver något nytt nu när jag ska börja skolan osv. Den designen jag filat på nu är väldigt simpel men har ändå sina små finesser, skulle man kunna säga. Jag är nöjd, men ska finslipa på koderna och strukturera upp både kodmall och stilmall. Tyvärr har jag inte lyckats till 1OO% när det kommer till koderna, men de är ju egentligen bara till för mig, ni ska ju inte kolla på dem...

Tanken är att denna design ska fokusera ännu mer på design och grafik än vad den gjort nu. Mina andra kategorier ska bara vara lite "extra" kan man säga. Klart kommer allt finnas kvar, men designens utformande är som så att den fokuserar på design och grafik, och på min kommande utbildning! Så... nu får ni bli nyfikna, hihi!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ser bra ut! :)

2013-07-23 @ 15:30:46
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Charlotte Andersson

Ser riktigt fin ut, längtar tills den kommer upp :) Alltid kul att se nya designer tycker jag :D

Svar: Åh, nu är den uppeeee :D
sannas rum

2013-07-23 @ 19:39:20
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Älskar din nya design, hur snygg som helst ju! :D

Svar: Gulledig :)
sannas rum

2013-07-28 @ 18:20:42
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0