Renovering?

 
Inspo från weheartit.

Till hösten hoppas jag att vi ska kunna renovera lite i köket. Som jag skrivit tidigare så är jag inte speciellt nöjd med vårt kök just nu; jag tycker inte om golvet, luckorna och kaklet är heller inte speciellt snyggt. Nu har jag dock förstått hur mycket man faktiskt kan göra med det sistnämnda; kakel! Snyggt kakel eller mosaik kan göra så otroligt mycket, tycker jag. Ett exempel är hemma hos min pappa och hans sambo, som precis har byggt hus, och de har massa fin mosaik i badrummen och fint kakel och klinkers i hela huset. Det kliar i fingrarna när man ser hur vackert de har fått de – jag vill också fixa så att jag blir 1OO% nöjd. Vi har ju insett att vi nog kommer bo kvar i vår lägenhet ett tag framöver av flera skäl; vi är lata och orkar varken leta eller flytta, vi vill bli klara med vårt första gemensamma projekt, och framförallt – detta är hemma för oss! 


Hur som haver, bilderna ovan ↑ bevisar helt klart att kakel och mosaik kan göra en otrolig skillnad i ett rum. Det blir nog ett av mina projekt till hösten; att försöka sätta in fin mosaik i köket! Vad tycker ni om att använda kakel och mosaik som en del av inredningen? 



Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Läckra inredningsbilder! :)

2013-07-13 @ 13:10:00
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men älskar bilderna! :)
Så himla snyggt!

SV: Men tack så mycket fina du, vad snäll du är! :)

Svar: Håller verkligen med, så sjuuukt snyggt!
sannas rum

2013-07-13 @ 16:10:59
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: roya

Otroligt snyggt! Jag undrar vart kan man köps mosaiken på bilderna? Vill åven veta om spegeln.
mvh Roya

Svar: Det har jag ingen aning om, detta är bilder från weheaftot :)
sannas rum

2013-10-30 @ 08:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0