Rag & Bone



Denna sjukt snygga jacka hittade jag inne på Wakakuu och den kommer från märket Rag & Bone. Jag har själv faktiskt aldrig hört talas om märket förut, men blev positivt överraskad av hur många snygga plagg de har i sin kollektion. Jackan ovan är precis i den stilen som jag gillar, den påminner lite om Chanel-stuket, men ändå är den unik och känns absolut inte som ett plagiat. Plagget är dessutom på rea nu, så man behöver inte lägga ut en alltför stor summa för att få ha denna fina jackan hängandes i på en galge i sin garderob. Hade passat mig perfekt nu till sensommaren och början av hösten, då föredrar jag sådana här lite tunnare jackor. Man kan ju aldrig lite på vädret under den årstiden, och jag fryser hellre än svettas, om vi säger så.
 
Ett stort plus är också att den helt uppenbart passar ihop med rosa, i och med att modellen i bilden ovan har en rosa topp under. Det betyder också att den troligtvis passar tipptopp med min Missoni-scarf! Har verkligen letat efter en jacka som passar ihop med den, och den här may be it, eller vad tror ni?
Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Takai / Beatrice

Åhh, så himla fin Jacka. <3

2013-07-26 @ 16:21:01
URL: http://takai.blogg.se
Postat av: Valentina

Men hej Sanna !
Vilken fin blogg du har och jackan / kavajen var skit snygg !!
Just de haha ska följa Robertos blogg nu och förväntar mig smaskiga
recept :p
Puss & kram / Valentina

Svar: Det förväntar jag mig också och det ska jag hälsa honom ;P hihi. Ni får komma hem och käka hos oss snart, så att han kan få visa sina skills (;
sannas rum

2013-07-26 @ 17:51:54
Postat av: Kajsa Johansson

Jag har aldrig hört talas om det märket heller, förens nu då. Jackan är jättefin :)

2013-07-26 @ 21:24:32
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Vilken underbar jacka!!

2013-07-27 @ 11:00:54
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0