NYTT - Photoshop Actions by sannasrum.se


Ladda ner paketet här
Bilden i exemplet är tagen utav mig



Beskrivning av paketet
Detta paket innehåller endast ljusa varianter av redigering, alltså ljusa actions. Många frågar runt om hur man redigerar bilderna ljusare, både till mig och till andra (vad jag sett i folks kommentarsfält). Som ni ser på bilden så finns det fem stycken actions i detta paket, och varje är unik. Vi har kalla, varma, matta och kontrastrika actions, så det är bara att sätta igång och se om de är något för dig!

Hur använder man actions?
Jag har gjort en fin liten video om hur du importerar actions (eller funktionsmakron som det heter på svenska) i ditt Photoshop och hur du sedan använder dem. Videon hittar du här.

Användarvillkor
Dessa actions är helt gratis, och det finns inga regler; ni får använda dem hur mycket ni vill. Eller jo, en regel finns såklart; ni får inte påstå att det är ni som har gjort makronen, eller sprida den vidare i eget namn, men det är ju ganska logiskt!

Kommentarer
Postat av: Ditte

Faschinerat läser jag om alla dina fantastiska ideér och förslag. Jag tycker du är otroligt kunniig och så godhjärtad som delar med dig av så mycket.
Jag får nöja mig med att läsa och försöka förstå ett uns av allt, något annat är inte möjligt. Men jag vet att jag har dig som back up och är det något som skall provas när du börjar din utbildning, så är jag frivillig.....
Kramar till dig!

Svar: Åh du är så himla snäll Ditte, jag är så glad att du läser min blogg och jämt pushar och uppmuntrar mig! Det betyder och ger mig jättemycket, ska du veta. Och givetvis är jag din personliga backup, whenever you need it!
sannas rum

2013-07-23 @ 15:10:08
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Hannah Danielsson

hejsan! när man trycker på länken så funkar det inte. Står att de är fel länk :(
kan du försöka fixa de? vill jätte gärna ha dem actions, ser jätte fina ut! kram och tack för en kanon bra blogg! xx

Svar: Sådär, hade blivit lite fel med länken där ja, tack för att du uppmärksammade det :) Nu ska det gå att ladda ner den! Kram
sannas rum

2013-07-23 @ 22:39:50
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Hannah Danielsson

hehe känns som att jag klagar nu, förlåt, men nu när man laddar ner står det att det är svartvita bilder och alla actions är olika svartvita, ska de vara de? hihi förlåt för värsta besväret! xx

Svar: Nu ska det fungera, hade lagt fel länk från min server ;P
sannas rum

2013-07-23 @ 23:51:07
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Hannah Danielsson

hejsan! jag undrar om du har gjort ett inlägg om hur man gör egna actions? för jag hittar inget på din bloggtipssida? eller det kanske bara är jag som är blind, hihi? kram :)

Svar: Nä, inte hur man gör egna, bara hur man använder actions so far. :)
sannas rum

2013-08-04 @ 11:16:30
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0