Lana love











Lite nya låtar från min favvo Lana del Rey, som inte släppts helt ännu! Älskar JFK & Angels Forever är också fantastisk, de andra är helt okej, får nog lyssna in mig lite mer på dem. Gillar också hur hennes sound känns mer och mer vintage för varje platta/singel/EP. Nu vet jag att hon inte alls är en sådan artist som uppskattar att låtar läcker på det här viset, men jag kan inte hålla mig från att visa dem för er, och till och med radiostationer har ju börjat spela Hollywood vad jag vet. Så jag känner att jag är tyst, lyssnar och njuter istället! Vad tycker ni om hennes nya låtar?

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Men åh <3

2013-07-29 @ 01:52:14
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0