Beauty lifestyle



Under tiden vi var på vår resa i Bulgarien så bestämde jag mig för att börja ta hand om min kropp mer, både på insidan och utsidan. Träning, kosttillskott, vitaminer och såklart lägga ner mer tid på att fixa i ordning mig på morgonen (17 minuter är inte helt tillräckligt för att klä på sig, borsta håret, sminka sig, borsta tänderna osv.). Jag började kolla runt lite på Internet för att jag är en sådan person som älskar produkter. Saker. Jag kanske skulle kalla det vardagslyx att bleka tänderna nån gång ibland, att använda fransserum m.m. Det ordet är dock inte välkommet hemma hos oss (Roberto tycker att det är ett fjantigt ord).

Hur som haver så har jag hittat en hel del fina skönhetsprodukter som jag kan tänka mig att testa. Det ovan ↑ kommer från Swiss Clinic, en sida som verkar ha bra produkter till bra priser och förmåner så som fri frakt och faktiskt också rådgivning. Är riktigt sugen på att prova deras tandblekning efter allt kaffedrickande det senaste året! Fransserumet hade också varit väldigt kul att testa då det jag hittills testat inte direkt har haft någon svindlade effekt.

Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Martina

Testa Iwhite instant, den är jättebra hihi :)

Svar: Det ska jag verkligen testa, vet du något om hur den påverkar emaljen? :)
sannas rum

2013-07-26 @ 10:32:38
URL: http://martinalinden.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0