Hjälp med kodning



INFORMATION
Eftersom att jag under längre tid fått frågor som "Kan du gå in på min blogg och kolla på det?", och alltid sagt att jag inte har den typen av hjälp så tänkte jag att jag kan bredda mitt utbud av tjänster och lägga till kodning. Detta gör att jag kan gå in och hjälpa dig med koder, se varför saker och ting har blivit som de har blivit, om du vill ha hjälp med det. OBS! Beställer du detta så är det inte mitt fel om du efter betalning hittar felet, en video som visar hur man gör eller så, denna tjänst kan du inte ångra dig med, så fort pengarna har kommit in på mitt konto sätter jag igång. Du kan således bara ångra dig innan jag har börjat!

PRISER
» CSS/Stilmallen - 1OOkr
» HTML/Kodmallarna - 1OOkr
» CSS & HTML - 15Okr
» Installera en design - 5Okr

KONTAKT
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej vilken fin blogg du har!! Jag tänkte bara fråga om du vet hir man gör en meny som åker ner fast lite som oliviapalermo.com har på sin hemsida. Alltså att det är som dropdown flikar men att de täcker mer liksom. Ha en bra dag! :)

Svar: I dagsläget har jag inget bra svar på det, men kan klura lite på hur man skulle kunna skapa något liknande.
sannas rum

2013-10-02 @ 23:26:00
URL: http://mathldas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0