Godmorgon världen !



Det är så konstigt när man ställer om dygnet - jag jobbar ju kväll och kan således gå upp vid 12-snåret varenda dag, om jag så vill . Problemet är ju lite att jag nästan inte kan gå upp tidigare för att jag jämt är så trött . På natten får jag visserligen gjort så mycket mer än på dagen; som nu - jag ligger och kollar Aftonbladet, spelar Candy Crush, gör design och gör mig i ordning för jobbet samtidigt .. På natten är jag 11O% fokuserad och kan bli färdig med massor av grejer . Men det är irriterande och jobbigt att ha en sådan dygnsrytm där man inte somnar förrän fyra på morgonen .. Datorn gör att jag kan vara uppe huur länge som helst, no limits liksom .

Jaja, iväg på ännu en dag med jobb .. Inte så många kvar nu, faktiskt bara exakt 16 dagar kvar och sedan rör jag mig mot nya äventyr ! Ska bli spännande . Men nu måste jag verkligen göra mig i ordning och dra mig mot jobbet ! Tack för alla gratulationer igår, ni är så fina . Och stort tack till Amandah som överraskade med att ha skrivit ett fint litet inlägg om att jag fyllde år !

Kommentarer
Postat av: Amandah

Jag jobbar också natt + att jag jobbar vid min dator så, jag kan lätt vända på dygnet och sitta lite väl för länge. xD inte bra egentligen, blir ju helt knasigt med sovtimmar och när man egentligen är vaken. :P

Hehe varsågod. ^^ <3

Såg att du köpt ett snyggt nagellack. :D Gillar färgen, tror det kommer bli snyggt nu till våren. :D Vad kostade det ca? :D

Svar: Ja verkligen, det är lite småjobbigt :( Sover alldeles för mkt för att jag kan (typ 10-12 timmar varje natt) . Jag köpte det för 250kr på Åhlens City i Göteborg :D
sannas rum

2013-01-30 @ 16:25:50
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0