Eftermiddag



Good day mates ! Här sitter jag, fortfarande i sängen, och har det mysigt i min ensamhet . Mina ögon värker och är varma ( Sanna-tecken på feber - mina ögon blir varma ? ! ), hela min kropp värker och är varm och jag .. jag ? Jag sitter med en bit Lambinäsduk i näsborren för jag har det där klassiskt sexiga som kallas rinnsnuva ! Just det, det går inte att få stopp på . Så så fräsch är jag idag ( inget att sticka under stol med .. ) Men jag ska ändå tända lite doftljus, lägga mig i ett bad men en gosig badbomb och städa upp lite här hemma . Fastighetsskötaren kommer hit snart och ska hämta upp radon-mätare som suttit här ett par månader . Och då får det ju ändå se respektabelt ut här hemma ! Utöver det så blir det inte många knop gjorda här, och det ska det inte bli heller, för den delen . See ya later, maties !

Kommentarer
Postat av: Karolina

krya på dig!

2013-01-16 @ 13:56:29
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

usch din stackare :( låter bra med ett mysigt bad iallafall.
Krya på dig* Kram

2013-01-16 @ 19:16:37
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är snygg

2013-11-11 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0