Too much !



Nya jobbet går som smort, trivs som fisken i vattnet . Men denna vecka är heeeeeelt sinnes, det är så stressigt med allt; bloggdesigner, träffa vänner, göra naglar, gå till frisören, jobba, äta, sova osv .. Idag har jag städat hela lägenheten, fixat all disk då pappsen & min farbror kanske kommer hit imorgonkväll . Igår var jag hos Julia och jag var ett vrak - så galet trött . I måndags åt vi ute som ni vet och tog en shoppingtur, i tisdags var jag åter en sväng på stan ( var inte tänkt, men så gick jag förbi bokrean på Akademibokhandeln och insåg att böcker e nice .. ) och imorgon är det då frisören & gäster . Lördag ska jag och min kärlek ut på äventyr, han har planerat nån liten överraskning .

Därav tystnaden alltså .. Jajuste; imorgon ryker mitt hår, jag ska börja ta hand om det, you see . Då kan en klippning sitta gott ( har inte vart hos frisören sedan 2OO9, jajja mig !! dock lät jag en kompis klippa mig för 1,5 år sedan, men imorgon ska det bli ett skrämmande men befriande besök på Salong Zebra i Linné ) . Nu jobbar jag vidare med designer; först ut är Ditte som jag ska hjälpa med inte bara design utan även lite annonser från Tradedoubler . SEE YAAA !

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Åh låter som en bra vecka,men helt uppbokat :D
Ha en underbar fredag fina du! kramis♥

Svar: Åh detsamma :) ♥
sannas rum

2013-03-01 @ 18:44:24
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta det lugnt med min design och andras... Vi hinner! Det viktigaste är att du har det bra och då menar jag på alla sätt och vis...Njut av det liv du har här och nu....
Och kul att det nya jobbet är bra!
Kramar!
PS Hoppas det blir en mysig lördag med överraskning och annat...

2013-03-01 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0