Prytlar



Tog mig en sväng förbi H&M häromdagen där jag hade ett litet presentkort . Fick med mig lite granna hem som jag anser nödvändigt, hehe .. Det blev torrschampo, två stycken hårringar, två hårklämmor, en ögonskuggspalett ( är ju galen i ögonskuggor, och ibland kan även H&M's vara i fina färger ), en ögonbrynspenna ( använder i regel ögonbrynsfärg + pensel, men tänkte prova en penna innan jag ger mig på att köpa en dyr en ) & en ögonfransböjare . Massor av saker som är bra att ha . Tack Bellisen för presentkortet !

Kommentarer
Postat av: linnea

NAJS! hoppas du får våran snaaaaaaaaaaaart:) hihi

2013-02-08 @ 08:54:03
Postat av: Tilda L

Pennan är jätte bra, funkar perfekt, och man behöver inte ha en dyrare än så! Älskar den :)

2013-02-09 @ 00:05:56
Postat av: Elaine

Är de där torrschampot bra? :)

Svar: Det funkar helt okej, men brukar i vanliga fall köra på Lee Stafford med färg i . Detta använder jag i nödfall när det andra är slut . :) Funkar bra som ett billigare substitut .
sannas rum

2013-02-11 @ 18:26:52
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0