Kvalitetstid med min kära



Herre Jesus, min skapare ! Vi käkade middag på restaurang Noba i Vasastan idag, det var så fantastiskt att jag inte kan beskriva det . Helt ärligt undrade jag nästan om någon lagt knark i min mat, för känslan jag hade under måltiden går inte att beskriva . Jag ville tillbe varenda Gud det fanns i världen, jag ville gråta, skratta och ja - allt ! Det var så fantastisk mat att jag kände att all annan mat kunde slänga sig i väggen . Kommer ni till Göteborg, eller bor här, snälla missa inte denna fantastiska restaurang . Nischen är nordisk mat ( jag skulle säga från 17OO-talet ) med en modern touche . Jag åt en nötfärsburgare med skånsk snapphaneost, örtrostad potatis samt nordisk pesto gjord på spenat . MMMMMMMMMHHHHHHH ...

Roberto ligger just nu bredvid mig och vevar med armarna och huvudet nickar . Han lyssnar på Näääk i sina nya Beats by Dr Dre Prohörlurar, och jag är inte det minsta avis . Vilken låt som helst blir bra de lurarna och med dem på huvudet och en bra låt i öronen känner man sig lika hög som maten gjorde mig tidigare ikväll .

Kommentarer
Postat av: moa

Det här låter ju alltför fantastiskt att missa!! Det här skall jag absolut undersöka, hur låg priserna?

Svar: Det var typ 50 spänn för en förrätt och sedan ca 150kr för en varmrätt - hur bra priser som helst !!!!
sannas rum

2013-02-26 @ 23:13:33
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se
Postat av: Ditte

Vad härligt En sån här kväll är guld värd och man lever länge på den.
Och kommer jag till Götelaborg i sommar så skall det absolut bli ett besök där.
Underbara bilder!

2013-02-27 @ 11:58:54
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Anonym

R är lite avis på R´s nya lurar ;) haha!!!

Svar: Hehehehe jag med ;D
sannas rum

2013-02-27 @ 17:34:27
URL: http://charlottethoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0