Just nu kan du önska bloggtips !


En söt liten bild som jag fick skickad till mig för ungefär 2 år sedan !
 
Hej hörrni ! Ville bara berätta att på min bloggtipssida kan du just nu önska inlägg om vad jag ska göra videos om . Jag har en del tips på lager som jag har tänkt göra, men jag vill jättegärna ha fler tips om vad jag kan göra . Som jag skrev tidigare så kommer jag ha mer fritid de kommande veckorna, och kan lika gärna vara produktiv under dem .
 
Det enda jag vill säga är att jag inte kommer visa hur jag har gjort min slidedown ( Länk-dropdownen som ligger uppe till vänster ) . Det är den som jag har skapat själv utifrån timmar av letande efter koder . Jag har döpt stilmallskoderna, fixat så att allt ska vara kompatibelt med blogg.se och vad händer ? Jo, vissa anser att de har rätt att gå in i min kodmall & i min stilmall och ta dessa koder .. Och jag är fortfarande förbannad och kränkt över detta . Jag känner kanske inte så mycket integritet när det kommer till mitt privatliv och att visa mitt hem och så - men när det kommer till mina stilmallar och kodmallar så är det tamejfan privat ! Jag önskar verkligen att jag kunde polisanmäla detta, men det finns ju inga bevis och det är väl egentligen inte ett brott . Men som sagt är det väldigt kränkande och det gör mig otroligt upprörd !

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Ååh det är så himla tråkigt när folk snor ens koder! :( De vet verkligen inte hur mycket tid man lagt ner på att fixa allt.

Svar: Fast denna tjej borde veta det, just hon som fått mig att känna mig kränkt . Inte första gången hon "tar" saker av mig heller .. Men verkligen !
sannas rum

2013-02-21 @ 01:39:34
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0