Tandvärk & Let's Dance



Alltså jag älskar dans, det är så himla coolt. Har blivit hooked up på Let's Dance. 

 
Ligger i soffan med svullen kind (äckliga visdomstand...) och kikar på TV. Min helg ska vara lugn, jag ska inte göra något alls, vilket bara är skönt! Idag har jag känt mig bakis, fastän jag absolut inte druckit någon alkohol. Men jag är så sliten och jag har sovit dåligt i veckan efter flera tråkiga, personliga händelser. Ni vet, när man inser att man måste släppa taget om vissa människor, sluta hoppas att man inte ska må dåligt över hur det blivit. Ni som hängt med ett tag har säkert märkt att vissa av mina tidigare vänner helt och hållet inte finns i mitt liv längre, och vissa allt mindre och mindre. Det känns givetvis helt hjärtekrossande. Men så måste jag också inse när det är dags att sluta kämpa... 
 
Jag har äntligen fått min nya sladd till datorn också; så nu har jag inte det problemet längre. En sak struken från listan. Nu ska det designas och grejas, så klart. Ska berätta om intervjun i måndags också i ett senare inlägg, men det kan bara beskrivas med ett ord - egoboost! Nä, nu ska jag kolla klart på Let's Dance, jag tycker det är så himla fräckt med dans. Roberto har ju verkligen det där i sig, och har faktiskt dansat "på riktigt", men jag är typ... som ett kylskåp. Jag försökte tidigare skämta om hur jäkla bra jag hade vart på samba, men Robson var inte helt övertygad, hahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0