Ny gratisdesign



Ladda ner designen här.
Glöm inte att du godkänner användarvillkoren så fort du installerar designen .


Missade helt att lägga upp denna när den var färdig för typ 1 månad sedan .. Just nu håller jag på med två stycken, tillsammans med tre stycken beställningsdesigner . Sedan febern försvann så har jag kunnat sitta i perioder vid datorn och koda, så det går ganska bra . Men tillbaka till gratisdesignen  - jag har ju, som ni säkert vet, fler gratisdesigner på gratisdesign.blo.gg .

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej! söt blogg :) vill du göra ett bloglovinbyte med mig? kram!

Svar: nej tack.
sannas rum

2013-04-09 @ 13:12:29
URL: http://missrebecca.se
Postat av: Amanda

Vad fin, vad duktig du är! :D

Svar: Tack vad du är gullig :)
sannas rum

2013-04-09 @ 14:47:43
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Mirre - Dalatös

Ohh vilken fin =D. Ja, jag låter den alltid ladda ur sig helt, eller inte helt, men det står i telefonen ladda den så hela fältet är tomt för batterinivän så

Svar: Ah precis :) Jag brukar göra så att den dör, sedan laddar jag den om det inte är akut :)
sannas rum

2013-04-09 @ 17:42:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Anonym

har en fråga.,.,jag använde den här till mon blogg. men på sidfältet s¨står det omen person som heter anna. menhur tar men bort den? jag viöö då inte heta anna andersson när jag ändå inte heter så. tack för hjälpen!

Svar: Det är en exempeltext, jag har gjort videos om hur du ändrar det...
sannas rum

2013-04-16 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0