Irriterande

Då har min datorsladd lagt av igen .. Varje gång får jag vänta i timmar, låta den vila . Ibland fungerar den efter detta, men denna gång känns det som att den är död, på riktigt . Sitter på Robertos PC nu och det är inte bara ovant; jag har ju inte Photoshop här .. Fast jag har alltid känt en speciell känsla till att jobba på en annan dator än min egen, för där är jag hemma . Jaja, om detta skulle påverka bloggandet, så vet ni i alla fall varför . Imorgon blir det i alla fall jobb igen, idag orkade inte min stackars lilla kropp . Men att vara hemma, två personer, sjuka - det är ganska påfrestande det också .

Gjorde klart Hannas design i alla fall, hade som tur var bara lite kodning kvar, så det var inga problem . Däremot den designen som jag har börjat med, i väntan på betalningar och mer beskrivningar från de andra jag gör designer för, till min egna blogg - den kan jag verkligen inte hålla på med nu när jag inte har min dator .. Kodade hela morgonen, också när jag kom tillbaka efter att ha hämtat en kopp te, så satt sladden inte i och laddade, och ville heller inte börja ladda när jag satte i den . Så sjukt irriterande ! Nä, nu får jag sluta deppa - ska lägga mig i ett bad istället ..



Hannas design .

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Irriterande ja! Hoppas det löser sig med laddaren. Kram!

2013-04-11 @ 19:48:16
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0