And I'd do anything to make you stay



En liten stund framför datorn klarar jag innan huvudet säger stopp . Har åkt på en trevlig liten svängom utav förkylning/influensa här, som startade i fredags när lillebror kom och hälsade på på en syskonkväll .. Igår jobbade jag mellan O9-13.3O och jag satt med näsdukar själv på kontoret och nös och hostade för fulla muggar - men jag klarade det utan problem . Väl hemma var det ju dags för baby shower för Sara, och det var lyckat tror jag . Eller rättare sagt; jag hoppas att alla uppskattade det ! Klockan 21.OO igår sov jag som ett litet barn efter feber, hosta och en enormt krävande dag . Egentligen skulle jag hem till Frida för att grilla och sedan utgång, men kroppen sa nej till det . Har tur som är ledig imorgon, och om huvudet mår bättre så blir det nog ett par timmar vid datorn, hehe . Puss, puss !

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Olivia ♥

Många fina bilder i det kollaget! :}
Kram på dig Sanna!

2013-04-07 @ 23:31:47
URL: http://alskadeolivia.blogg.se
Postat av: SOFIA ღ

Härlig inspiration :D
kram

2013-04-08 @ 13:18:08
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0