Xlash



Fick hem Xlash häromdagen, och provade igår. Dokumenterade innan med en inte alltför smickrande bild hur mina ögonfransar ser ut i dagsläget, och om ett par veckor ska jag visa resultatet. Xlash är alltså ett ögonfransserum som ska hjälpa till att få ögonfransarna att bli starkare, tjockare, växa snabbare och bli längre. Efter 3-4 veckor ska man se resultat. Jag är väldigt spänd på om det här kan fungera, och jag ska vara duktig med ögonfransböjaren också, så att mina "nya" fransar blir fint böjda. Xlash är gjort av naturliga ingredienser, och det ska räcka med endast ett enda svep över den övre fransraden. Som sagt; är väldigt exalterad, och ni får hänga med!

Xlash finns just nu för 399kr hos Xbeauty.se!
Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Julia Ingvarsson

Har från MK nu, men ger det inte resultat på över 30 dagar tänker jag testa Xlash jag också!

Svar: Ja okej (: Den ska man se resultat efter 3-4v står det (: Hoppas MK funkar ändå, alltid tråkigt när en produkt inte gör det liksom!
sannas rum

2012-09-12 @ 19:13:40
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: Julia Ingvarsson

Ja, jag hoppas med det. Men inte hela världen annars, då jag fick den gratis ;)

Svar: Jaa okej! Ja men det är ju bra i alla fall. Jag hoppas att xlash funkar för mig, skulle vara såå kul!
sannas rum

2012-09-12 @ 19:18:20
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0