Uppmuntran




Satt i soffan och grät av frustration, sorg och ilska över att min mage tar livet av mig. Gjorde en lista på allt jag inte borde äta med inspiration från diverse sjukhussidor, vårdcentraler, sjukvårdsupplysningen osv. Blev helt matt. Insåg att jag typ bara kunde äta ren mat, dvs. okryddad mat med kött och en kolhydratskälla som ris, potatis eller pasta. Så damp det ner ett mail i inkorgen, i precis rätt tid. Elin gjorde min dag. Nu känns det lite lättare. Jag ska köra igång med något LCHF-aktigt igen. 2010 när jag åt det ordentligt och på riktigt, gick det jäkligt bra! Jag mådde bra, tarmen krånglade inte och jag fick motivation att röra på mig. Elin fick mig verkligen på bra humör idag. Nu ska jag snart sova, har gjort tre nya headers till bloggdesignerna jag håller på mig - har ett flow här. Dock känns huvudet som bly så jag tror att jag får hoppa ner bland täcken och lakan inom kort. Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi va gullig du är :)

2012-09-05 @ 21:39:18
URL: http://eelinblomdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!
Min bästa kompis har haft IBS i många år och hon säger att det ska finnas en medicin mot detta som lindrar besvären. Det kanske är ett alternativ för dig :)

Svar: Absolut, jag har flera mediciner, men inget funkar. Men tack ändå!
sannas rum

2012-09-06 @ 08:49:37
Postat av: Gisela Albinsson

Verkligen jättebra blogg! Hoppas att din mage blir bra!
Jo jag undrar över en sak.. jag håller på att designa en blogg och tänkte göra en likadan meny som du har. har letat men hittar ingen hjälp någonstans om hur man gör.. Skulle vara oerhört tacksam om du kunde hjälpa mig! kanske göra ett inlägg om det eller något!
Tack på förhand! kram!

Svar: Hu rmenar du med min meny? (: vad är det du vill ha i den så att säga? (:
sannas rum

2012-09-06 @ 09:47:19
URL: http://Sixteen.se
Postat av: Gisela albinsson

Jo jag älskar din drop down meny (eller vad det nu heter) ska försöka göra en likanande men har ingen aning om hir du får till det så bra!

Svar: Jag använder mig av de koder som finns på min bloggtipssida (: Jag använder de vanliga dropdownkoderna, lägger texten i header och använder också det tipset som ligger under "övrigt" och heter Positionera vad som helst (:
sannas rum

2012-09-06 @ 12:13:11
Postat av: Gisela Albinsson

okej tack så mycket! :)

2012-09-06 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0