Veckans intervju - fridabloggar.se

Bloggerskan Fridas koncept med att varva outfitbilder, lite inredning, shopping, rabattkoder, "det senaste nytt", bilder på sig själv och vardagliga foton har jag redan fallit för. Vem älskar inte att hitta rabattkoder och få ett lyckat köp? Och hur trevligt är det inte att se shoppingbilder med bra kvalitet på bilderna? Jo, man får lite shoppingsug men ack vad trevligt!
Denna veckan har vi intervjuat Frida, en modeblogg med diverse fina bilder. Mums :}


Vad bär du helst i sommar, Frida?
En vit tisha, ljusrosa slappa jeansshorts, brunt skärp, mockaboots och storaa MiuMiu solisar.

En produkt du aldrig kommer kunna leva utan?
Torrshampoo i pulverformat från Kisby, rengör samt ger volym

Vad färgar dina läppar i vår?
Ljusrosa är min favorit, senaste tillskottet är Maria Monatazamis läppstrift för Make up Store. Perfekt färg!

Ditt bästa och sämsta köp?
Mitt bästa köp är min Mulberry Alexa i oak, det sämsta är ett halsband från H&M Trend som aldrig blivit använt.


Fridas Mulberry Alexa


Är perfektion ett ord som tilltalar dig, i så fall i vilket sammanhang?
Då det gäller hemmet, så är jag perfektionist. Vill ha ordning och reda och alla saker på sin plats,
blir tokig när det är för stökigt

Vad gör du en dag då ingenting passar? När ingenting finns att hämta i garderoben och
allt känns så fel?
Försöker föra det bästa av situationen genom att lägga fokus på exempelvis hår och smink, så
att blickarna dras dit istället för till kläderna. Hoppar ofta i klassiska basplass de dagar då de funkar till allt

Vilka fem plagg/accessoarer lyfter din garderob?
Min Mulberry Alexa, ballerinaskor från Tory Burch, nagellack från Dior, jeansskjorta från Forever21, solbrillor från Miu Miu.



Vad blir ditt nästa stora köp?
Suktar så efter en Balenciaga väska eller en klassisk Chanel.
Onepiece overallen, den är gräslig och ingenting jag skulle bära.

Och till sist, vad är det "gräsligaste" du har sett inom modevärlden?
Onepiece overallen, den är gräslig och ingenting jag skulle bära.


Fridas älskade ballerina från Tory Burch ↑

Härliga bilder och inspiration.
Det är torsdag och man vill bara sätta sprätt på pengarna,
på bla sådan fina ting som Frida visar upp.
Tack för intervjun! ♥♥



Ni får gärna lämna en kommentar om intervjuerna, är dem bra, dåliga?
Vad behövs förändras och dylikt?



Intervju: Camilla
Vill du också bli intervjuad av min underbara admin Camilla? Maila då henne på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Maja

oh ja, allt är så fint så länge solen håller sig framme!

2012-05-03 @ 12:46:10
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: ANNE

Men vad är det här för tjej, hur kan man inte gilla Onepiece??! :D Självklart är dem fula men vem fan pallar tänka på det när man ligger hemma och jäser i soffan liksom... ;P



SV: Absolut!

2012-05-03 @ 13:25:26
URL: http://favs.se/mode
Postat av: ANNE

SV: Jag skulle hellre aldrig någonsin gå ut i den, som alla fjortisar gör, men hemma går det bra..



& du, du har MISSAT något isåfall ;)

2012-05-03 @ 13:28:53
URL: http://favs.se/mode
Postat av: ANNE

SV: Mysbyxor är ju inte fy skam det heller! Och jag tycker minsann att du är jättefin, men trivs man inte i onepiece så gör man inte det :)

2012-05-03 @ 13:43:26
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Sofia

Kul att läsa! Är en trogen följare av Fridas blogg men nu lyckades jag ju hitta hit också =) Trevligt!

2012-05-04 @ 11:41:55
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0