Skirt me

I väntans tider. höll jag på att skriva, men i sådana här ordentliga sommartider, för nu känns det ju som att det är sommar, så vill jag ha mer bara ben. Saken är ju att jag inte gillar mina ben - vilket ni säkert fattat vid det här laget. Dock hoppas jag ju att jag kan bli lite mer vältränad och fin under sommaren med ShapeUp och träning, men oavsett så kommer det nog krävas mycket för att jag ska sätta på mig shorts igen... Men, då har jag kommit på att kjolar är ju himla trevligt. Jag tycker det döljer ❝det värsta❞ av mina ben när jag har kjol. Har man dessutom klackar till {spelar ju ingen roll vilken storlek det är på klacken...} så spänner man ju även vaderna automatiskt, vilket ger en snyggare form på dem också! Hittade ett par supersnygga kjolar som jag jättegärna skulle se i min garderob. Speciellt den bruna med paljetter {som jag sjukt nog laddat upp en inspirationsbild med på tumblr i förra veckan!} och jeanskjolen från Monki som jag tror är superfin med en vit, långärmad t-shirt med djup rygg. Vad tror ni?





1 - Estradeur, 2 - Storm & Marie, 3 - Estradeur, 4 - H&M, 5 - Monki & 6 - Monki

Kommentarer
Postat av: Julia

Åååh, jag använder med shapeup, bästa appen och även viktkoll, för att ha koll på hur mycket man faktiskt går ner :)

2012-05-21 @ 18:28:37
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0