PW i Slottsskogen

Nä, vet ni? Igår blev allt inställt och jag la mig i sängen direkt efter middagen {som bestod av laxfilé, lite pesto, lite philadelphia, rostade morötter och salladsblad = yummy}. Kollade fyra avsnitt Desperate Housewives innan jag däckade i sängen som känns som en ocean av täcken och kuddar när Roberto inte är hemma... Stackars mig! Ikväll skulle jag gå på yoga, men jag försov mig imorse och kunde inte hitta mina yogapants, så jag tänkte att gymmet blir bättre. Och ärligt talat så skrämmer ju gruppträning mig, men jag ska komma igång snart, med det också... Men så ringde Bella så vi bestämde att det får bli en lång PW i Slottsskogen istället. Vilket passar mig bra, vill hellre vara ute när det är vackert väder, än inne i en lokal med dålig luft. Sedan ska jag hem och äta mer lax. Får passa på när sambon inte är hemma, han gillar nämligen inte lax {vem gillar inte lax?!}.

Vädret är underbart idag med! Önskar att jag kunde flytta ut mitt kontor på parkeringen utanför, så att jag kan få lite färg också... Men icke sa nicke, får springa ut mellan samtalen, och ta små pauser i min Ray Bans. Yeye, nu ska jag jobba innan lunchen, och sen ska jag åka till centrum och köpa mjölk. Saknar kaffe!



Ser ut som att jag har en liten dreadlock där i tofsen, men nejdå, det är bara ljuset som gjort det lite knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0