Groupon-oskuld



Gjorde precis min första deal på Groupon - ett solkort á 1OO-15O minuter hos Open Sun i Vasastan. Solkortet ligger på 4OO kronor, och jag utnyttjar det själv hur jag vill. Alltså kan jag bestämma själv vilket solarium {alltså vilken styrka} jag vill ha. Om vi säger att jag ligger i 2O minuter i det som är starkast så kostar det 76 kronor, medan 2O minuter i medium-solariet kostar 6O kronor, och det lägsta kostar 5O kronor för samma tid. Dock brukar jag sola 15 minuter då jag inte har fattat vad det är för knas med min hud. Jag har svårt att bli brun! Men också svårt att bränna mig, blir sällan röd. Jag blir liksom... ingenting! Men nu måste jag få upp färgen lite.
Också vill jag ha lite mer D-vitamin!

TACK GROUPON FÖR DETTA GRYMMA ERBJUDANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0