Vilken underbar helg!



Åh vilken underbar helg det har varit! I fredags åkte jag en snabbis till Femman och inhandlade två toppar och en kjol till veckan som kommer då vi har två födelsedagsfester att gå till - torsdag och lördag är det Thomas och Martinas dagar vi ska fira! Sedan mötte jag upp världens bästa Kajan och drack en drink på Danilo, innan vi köpte popcorn, choklad och cola och satte oss i varsin biostol med alla 14-åringar för att se premiären av The Hunger Games. Sjukt sevärd, får en fyra utav mig.
Igår åkte vi till Robertos kusin där det vankades släktkalas för hans pappa som fyllde 6O. Det var väldigt mysigt, jag roade mig med att leka med Joline, 2 år, och krypa ut och in i hennes Pippi-tält, och även äta god mat och se Prinsessan och Grodan. Väldigt mysigt. Vi var hemma vid halv nio, och då mina vänner var jag inte kaxig.
Idag bokade jag ett bord på Ritz till mig och min fina man, så vi tog en brunch vid tvåtiden och bokstavligen rullade därefter in mot stan där Roberto skulle köpa fiskegrejer för nästa vecka då det är nån säsong som börjar. Detta eviga tjat om fiskar, olika drag, och förvaringsboxar... Just nu har han en utläggning om hur han ska förvara alla sina drag och grejer i den nya boxen han köpte. Men jag är en snäll flickvän och låtsas att jag lyssnar. Brunchen var fantastisk, vi åt oss så mätta att det hade räckt till att mata en mindre marinkår; rökt lax, färsk potatissallad, grillad majs, brieost, pastasallader och god tonfiskröra vad lite av det som hamnade på min tallrik. Mums!
Nu sitter vi i soffan med lite olika grejer; kollar på resor för sommaren då Skatteverket även detta år gjorde mig lycklig. Skopelos är det som lockar mest. Roberto har tagit sig an disken men springer ut och in på toaletten och kräks mellan ronderna, stackarn. Han har fobi mot gammal mat. Lille gubben. Nej, nu ska jag ta och fortsätta med min nya bok - Helgonet av Carin Gerhardsson.

Kommentarer
Postat av: Felicia

du är så fin sanna!!

2012-03-25 @ 22:30:47
URL: http://feliciabrobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0