När man vill så går det inte


Ååååååh vad trött jag blir på blogg.se ibland. Just nu verkar det ta 5OO år för stilmallen att uppdateras oavsett hur många gånger man laddar om sidan. Och just idag tänkte jag bli klar med min nya bloggdesign. Den påminner om denna design, men den är samtidigt väldigt annorlunda då jag har gjort så att menyn följer med ner när man scrollar på sidan. Sedan har jag lagt en meny längst upp på sidan med alla kategorier, mina länkar och kontaktuppgifter, i samma anda som Nevnarien. Men det är inte likt, utan är mer stilrent skulle jag säga. Men fyra bilder i headern och sådär... Nu är ju sidan så långsam så jag kan ju liksom inte jobba på designen, så jag kan inte göra något! Hade så gärna velat bli klar och lägga upp den idag, då jag har tröttnat så mycket på den designen jag har nu!



we it

Kommentarer
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Ja man blir så irriterad då sidan ska krångla då man gör nått så är de nästan jämt :S

2012-03-13 @ 13:20:42
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0