Kosta Boda Make Up


Kosta Boda har tagit in Åsa Jungnelius som formgivare till en helt underbar kollektion i deras sortiment som kort och gott kallas för Make Up. Det finns vackra glasskulpturer i olika färger, storlekar och former som ser ut som läppstift, nagellack, läppar, fat som föreställer utläckt nagellack och skålar som ser ut som diamantringar. Jag är frälst. Vill ha ha ha. Rent inredningsmässigt kan det ibland bli lite problem att bo med sin kille - det känns inte som att jag kan få utlopp för min rosa sida. Men jag skulle vilja ha en egen hylla i vårt sovrum eller i badrummet med bara mina grejer där jag kan ha alla mina rosa saker och mitt smink. Ska lägga fram den här idén. Dock passar ju inte det med det marina temat vi ville ha i badrummet... Nej, får sälja in idén när vi ska börja renovera sovrummet att jag minsann vill ha min flickhörna!



Trackback
RSS 2.0