Jag och mina lappar...

Jag älskar att städa upp efter mina kollegor och elever {not} och därför har jag då satt upp dessa underbart fina, innovativa och snajsiga lappar lite här och var på kontoret. Många skulle nog anse mig vara en form av Nazi, som Miranda Bailey i Grey's Anatomy. Men jag vill ha ordning. Vi har lite kaos hemma, så då vill jag ha ordning och reda på kontoret i alla fall, och jag orkar inte gå och plocka efter 5O-åringar! {Förlåt mamma och Michael för att jag jämt låtit er plocka efter mig!} Här har ni mina vackra lappar som jag pillat ihop. Det finns självklart en "din-mamma-jobbar-inte-här-lapp" men den har blivit så ful by now. Får trycka upp en ny tror jag...



Vackert, va?

Kommentarer
Postat av: Charlotte Thorén

sv: Låter riktigt underbart! :)



Yäääy, städa och tvätta. Kuul ;) haha

Jadu, det blir nog mest pluggande här. Lär väl inte kunna göra så mycket med tanke på hur jag mår. Kanske jag får träffa killen som jag dejtar (en annan sen vi sågs sist) haha!



Han kommer hit i eftermiddag en stund. Helt galet egentligen hur vår första träff var, den historien måste vi ta över en fika snart :) <3

2012-03-16 @ 12:04:03
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, klockrent! Precis i min stil! Jag skriver, mest arga, lappar till alla i vårt hyreshus som inte kan bete sig.

2012-03-17 @ 07:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0