I den stora vida världen



här har jag varit!


Blev inspirerad av Michaela att göra ett litet inlägg om resor jag har gjort och platser jag har besökt. Så here we go. Jag körde bara på vart jag varit när jag varit utomlands, inte i Sverige. Inser att jag är ganska berest, om jag bara tar mig till Sydamerika så har jag vart i alla världsdelar, vilket är ganska coolt om jag får säga det själv. För övrigt, för den som undrar så kan jag peka ut alla länder på en världskarta... Det är också ganska coolt!

Världen
• Australien : Manly, Sydney & Cairns
• Danmark : Köpenhamn, Hjorring
• England : London
• Grekland : Kreta, Athen, Santorini, Naxos, Paros, Antiparos & Karpathos
• Italien : Turin/Sestrieres
• Kina : Shanghai
• Marocko : Agadir
• Norge : Oslo
• Polen : Auschwitz/Birkenau & Krakow
• Spanien : Barcelona & Lanzarote
• Thailand : Phuket/Krabi, Pathong, Bangkok & Phi Phi Island
• Turkiet : Alanya
• Tyskland : Berlin & Leipzig
• USA : Fort Myers, Orlando, Charleston, New York, Tampa & Washington DC

Vart har ni varit i vår stora vida värld?
Trackback
RSS 2.0