blivit med i.d

Sådär, då har jag blivit av med min i.d-oskuld också! Bästis-Kajan var i NYC för en vecka sen {avundsjuk är bara en underdrift...} och var snäll och köpte hem ett starterkit till mig med nio delar. I paketet fanns två stycken Original Foundation, Wamth All Over Face Color {som fungerar både som en bronzer och som en rouge}, Mineral Veil {finisher som absorberar oljor och även minskar linjer och ger ett mjukt resultat} Prime Time samt tre borstar; Full Flawless Face Brush, Flawless Application Face Brush & Maximum Coverage Concealer Brush, som inte kostade mer än 430 kr! Kan säga att jag är helt frälst. Det är verkligen sååååå bra som alla säger. Och drygt. Jag älskar det. Tror definitivt att det kommer vara värt varenda krona varje gång jag måste köpa nytt. Får väl hoppas att man själv kan ta sig till London eller NYC i framtiden så man kan bunkra upp med ett lager.


Kommentarer
Postat av: elsa

Tips sen när du måste köpa mer, ebay. Ofta hälften av vad det kostar i butik här hemma.

2012-03-05 @ 11:00:28
URL: http://that-blonde-babe.tumblr.com
Postat av: helene - passion for heels

Du behöver inte åka utomlands för att köpa det billigt! Lookfantastic.com eller beautybay.com säljer det löjligt billigt! :) Jag har beställt från båda sidorna och det tar ungefär bara en vecka att få hem beställningen och det är ingen tull då de är från england.

2012-03-05 @ 12:10:36
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: helene - passion for heels

Sv: Nu har du nog fått det lite om bakfoten, det är gratis frakt på båda sidorna ;)

2012-03-05 @ 15:24:05
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0