Veckans intervju - Sandra Lindner



Hur är det att vara skribenten bakom bloggen?

Med tanke på att jag nyligen avslutat mitt kontrakt som toppbloggare hos finest.se så känns det superbra att komma igång på egna ben! Så spännande, kul och bra måste jag säga :)

 

Vilket är ditt allra bästa skönhetstips?

Helt ärligt? Solarie, eller brun utan sol. Att vara brun året om är alltid fräscht, du behöver inte/knappt sminka dig och du ser så mycket bättre ut. Sedan god sömn och bra matvanor. För mig är det A & O även fast jag slarvar på det sistnämnda emellanåt ;}

 

Vilka produkter klarar du dig inte utan?

Min ögonfransbörjare och rakhyvel, inget snack om saken! och just det, lösögonfransar vid utgångar. Ett måste!

 

Har du något favoritmärke när det kommer till nagellack?

L'oreal, det starka rosa är en favorit! Minns däremot inte numret.

 

Hur tycker du att man ska klä sig i höst?

På mig kommer ni att se slitna jeans, stora mysiga koftor, stövlar och matchande väska till det. Min Guess klocka och Tomas Sabo armbandet kommer att användas flitigt så det kommer bli väldigt enkelt och mysigt. Less is more som man brukar att säga.

 

Vad finns det för härligt mode för barn?

Hur mycket som helst som jag får säga det själv. Det gäller att ta sig tid och hitta de unika plaggen precis som åt en själv och sedan inspireras och skapa det som man vill få fram. Allt från budget till lyx. Personligen speglar min dotters stil mycket i min egna. Favoritmärken är Zara, Acne, H&M, How to Kiss a Frog och det nya märket Livly.

 

 

Finns det något speciellt plagg i din garderob?

En äkta leopardmössa som jag ärvt från min farmor, jag älskar den men dessvärre är den för liten för mig så vi får se om Angelica kan ha den i vinter. Hoppas! :)

 

Vilken doft föredrar du?

Just nu använder jag mig själv av Ralph Lauren Big Pony Woman #2 så måste säga den. Luktar såååå gott, även Juicy Couture - Viva La Juicy är somrig och flörtig.

 

Vilka produkter föredrar du på ett hemmaspa?

Make Up Store's ansiktsmask (den jätteblåa) och en bra peeling. Sedan hör ju jacuzzi, bastu och någon god smoothie till ;)

 

 

 

Hur ser din midsommar outfit ut?

En vit spetsklänning med öppen rygg från Jones & Jones och skyhöga klackar i någon härlig pastell. På min dotter blir det en nyinköpt vit spetsklänning och söta ballerina att matcha till.

 

Vad inspirerar dig mest?

Det jag ser och tycker är snyggt. Jag har aldrig följt någon modeblogg, kommer förmodligen aldrig att göra det heller.

 

Vad blir ditt nästa stora inköp?

En ny väska från Michael Kors som jag har suktat efter i ett par veckor nu.

 

»Blev en liten intervju med bloggveteranen Sandra Linder. Hon vet verkligen

hur man klättrar sig upp till toppbloggarna samtidigt som hon har världens

sötaste tös. Läs mer om henne här

 


 

 

Intervju: Camilla
Vill du också ta chansen att bli intervjuad? Mejla då mig på [email protected]

 


Kommentarer
Postat av: SeventyFiveDays - Sommarbloggen

Nu kickar vi igång vår helt nya sommarblogg. Vi är sex tjejer som kommer blogga varje dag under hela sommaren! Låter inte det som en bra idé? Vi kommer blogga om våra intressen och ladda upp rejält med bilder!



Kramar

- Tjejerna på SeventyFiveDays

2012-06-08 @ 16:05:53
URL: http://seventyfivedays.blogg.se/
Postat av: TYRA

Hej! Jag undrar vad det är för kod till hur man ändrar texten, bilder osv i kodmallen så att de hamnar i mitten, höger eller vnster. har för mig att det va nånting med typ <a> koden till en bild t.ex <a/> eller nåt sånt. fattar du vad jag menar? Kram :)

2012-06-08 @ 19:13:58
URL: http://tyrav.blogg.se/
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag har sökt som en galning, och hittar verkligen ingen stans där det står hur man gör för att få en ikon utanför menyn! snälla, vet du något ställe där det står? skulle du vilja länka??

2012-06-08 @ 19:40:48
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Emma - mamma till Olivia ♥

Hon hade ju nyss slutat blogga ju! Jag hinner inte med i svängarna, haha :) Kul!

2012-06-09 @ 09:17:48
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0