Veckans intervju - Linn Löwes



Vem är Linn?

Jag är en 24årig tjej som bor i Dalarnas finaste stad (hehe) och försöker starta eget företag tillsammans med en polare.
Min blogg är enligt bloglovin Sveriges största shoppingblogg så det är just det den handlar om, shopping!
Självklart knyter jag in lite personliga inlägg och en del skönhet också för att inte bli för enformig!

Vilket är ditt allra bästa skönhetstips?
Låter lite klyschigt kanske men att le är ett av mina bästa skönhetstips!
Självsäkra, glada, lyckliga människor är det finaste som finns enligt mig.

Vilka produkter klarar du dig inte utan?
Mineralfoundation, torrschampo & bodylotion just nu. Jag är en riktig bodylotion-holic, haha!
Smörjer in mig säkert tre gånger om dagen så en bra bodylotion är ett måste.

Hur ser du på hälsa och skönhet, hur går dessa ihop?

Hälsa är skönhet! Lite som jag sa ovan med att le. Om din kropp mår bra, mår du bra, och då syns det!
En hälsosam människa strålar - det är riktig skönhet! Givetvis älskar jag smink och ytligheter också men det spelar lixom ingen roll om du har en skitsnygg sminkning men mår som en påse nötter.
Börja träna! DÅ förstår ni snart vad jag menar.. :)

När man kollar in i din garderob, vad ser man?

Kläder, klädet & åter kläder. Jag & min sambo delar på en en liten walk-in-closet och min sida är sprängfylls så jag har börjat smyga in lite kläder på hans sida nu.
Inte uppskattat! Haha.



Hur beskriver du din stil?
Åå, den här frågan har jag fått många gånger och jag har aldrig ett bra svar. Men för att ha ett svar i alla fall så säger jag färgglad, flickig och fin! F gånger 3!

Vad har fört dig till bloggande, design & events?

Min kreativa sida. Om jag inte får uttrycka mig och göra lite knäppa, spontana saker då och då blir jag galen!

Hur skapar man den perfekta brännan sommaren 2012?

Det undrar jag också, haha! Jag brukar få den snyggaste och mest långvariga brännan genom att sola med olja och äta maxosol ett par veckor innan solen är som hetast.

Har du några tips på läckra bikinis?
Hade jag pengarna att slösa skulle jag lägga dem på den här bikinin som finns på Nelly.com för strax över 900kr. Underbar!
Men har man inte pengarna kan man lika gärna köra på en färgglad neonbikini som finns i de flesta butikerna just nu, Gina, H&M mfl. Neonrosa är så snyggt till solbränd hy!
Två till färger jag älskar på bikinis är mintblå och nude/beige.





Var shoppar du dina kläder?
Gina Tricot, H&M, Yesstyle.com och BikBok är nog de butiker/webbshoppar som besöks flitigast av mig.
Sen har jag Saboskirt.com, Gojane.com (skor) och även Nastygal.com som "drömma-mig-bort-shoppar". Pga priserna/leveranskostnaderna.



Vad blir ditt nästa stora köp?
Kostade nyss på mig en ny hårförlängning i deluxe-kvalité, räknas det?
Annars vet jag inte, jag är en impulsare!

Hur ser du på modevärlden?
Så svår fråga.
En del av mig säger att den mest är fylld med människor som försöker vara svåra och annorlunda medan en annan del av mig säger att modevärlden är fantastisk.

Har du något tips för att hitta en balans mellan träning och "unna sig saker/onyttigheter"?
Det finns nyttiga onyttigheter, man måste bara kika i ingredienserna och plocka bort det där extremt onyttiga och ersätta med nått lite mer nyttigt alternativ.
Slutsatsen blir oftast inte allt för långt från originalet. När jag gör pannkakor gör jag tex bara på ägg, bananer & vaniljsocker. Proteinrika & jättegoda!
Man behöver inte äta sallad och ägg till frukost, lunch & middag för att vara hälsosam :) Sen beror det på HUR seriös man är och vilka mål man har.
Har man inte som mål att bli fitnessexpert eller bodybuilder kan man självklart ha en dag i veckan där man får äta lite snask!

Var finner du all inspiration ifrån? Man blir så himla inspirerad när man läser din blogg.
Tack snälla, de är min favorit komplimang att få! Haha :)
Jag finner min inspiration från andra bloggare, instagrammare och weheartit.com användare. Gärna utländska!
Tycker att utländska "användare" ger mig mer inspiration än Svenska, vet inte varför - det bara är så :)




Intervju: Camilla
Vill du också ta chansen att bli intervjuad? Mejla då mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Ja :D Shanghai, Xitang, Ningbo och Peking! Ska skriva om det någon dag på bloggen :) Om du är väldigt intresserad kan du läsa om det på min andra blogg sofieadina.blogg.se :D

Svar: jaaa okej, guud vad kul. Jag har varit i Shanghai, men vi ska försöka åka till HongKong till vintern... Måste bara spara spara spara :D
sannas rum

2012-06-13 @ 23:57:43
URL: http://skippydippy.blogg.se
Postat av: Elsa

Guud så fin blogg!! och jätte fina bilder också♥
Kolla gärna min blogg^^

2012-06-15 @ 19:51:31
URL: http://elsayy.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

hihi :)

2012-06-16 @ 21:36:04
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0