Put your money where your mouth is



Marc by Marc Jacobs - $198, Mulberry - €23O, Friis & Company - 249kr, Bagsandfashion.com - 329kr, Tiger of Sweden - 749kr,
Åhlens - 199kr, River Island - £17, New Look - £7.99


Jag behöver verkligen en ny plånbok och helst av allt vill jag ha den från Mulberry... På andra plats kommer den från Marc Jacobs - mwaaah :'} Även River Island har många snygga och den från Tiger of Sweden skulle inte heller sitta fel. Synd bara att det bara är de dyra varianterna som passar mig, haha. Kan ju inte direkt lägga 3OOO spänn på en plånbok i dagsläget med jobbflytt... Fast undra nääär jag kommer ha råd med en så dyr plånbok egentligen? Äsch, vi får väl hoppas att jag efter min utbildning kan håva in lite stålar ;'} Vilken är din favvis?

Kommentarer
Postat av: Ditte

Snygga! Jag går på Marc Jacobs och Mulberry...Mina absoluta favoriter. Men de andra är också helt ok. Man kanske en annan division?

2012-06-09 @ 23:08:06
URL: http://akker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Den rosa skulle passa mig! :) (sämst på att läsa alla bloggar, har 300 olästa att gå igenom igen! Därför jag kommenterar om ett inlägg är skrivet för fler veckor sedan).


Hoppas du haft en bra dag! Kram

2012-06-19 @ 16:23:31
URL: http://charlottethoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0