Hopp-dräkter

Har aldrig ägt en jumpsuit, men kanske dags att införskaffa en? Jag är lite sugen på någon av de här, speciellt den mintgröna för att jag verkligen föll hårt för den färgen sedan jag köpte ett par mintgröna byxor på Zara förra veckan.

Har fått tji av mina vänner att jag uppdaterar dåligt, så jag lovar att jag ska uppdatera ordentligt under helgen idag, även om jag har en del att göra {läs; sova} - examensfest imorgon för Fabiola, spela massa Slotomania {ny drog, lägg till mig på Facebook kära readerz, så att ni kan ge mig GIFTS!}, umgås med min älskade Roberto , pilla med bloggdesigner och unna mig själv en ny bloggdesign. Och komma iväg och träna också! Alla dessa grejer på 48h, gäsp. Och sova massa... vet inte hur jag ska lyckas. Men bra ska det bli. Ska PUMPA inlägg åt er!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag skulle verkligen vilja ha en jumpsuit till sommaren! :')

2012-06-09 @ 01:01:31
URL: http://nanoko.blogg.se/
Postat av: Karolina

Åh jag är också sugen på en jumsuit!

2012-06-11 @ 14:58:44
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0