Volleyboll after work

I torsdags var hela min avdelning på Skatås motionscenter och spelade volleyboll som en AW/avslutning för de som nu gått på semester i fyra veckor. Jag tar semester v. 29-30 {behöver alla jobbtimmar jag kan få!} så jag har ju en vecka kvar innan jag också får gotta mig på min ekonomis bekostnad, haha. Hur som haver; volleybollen var nog det roligaste på länge. Mitt lag kom tvåa, fortfarande otroligt besviken över att vi inte vann, haha. Hur som helst, jag trivs galet bra på mitt nya jobb, det känns som att en del av mig blev hel när jag började där på något sätt. Lyckan kom tillbaka, en del av självkänslan lika så. Skönt att jobba mindre men ändå kunna leva, skönt med olika arbetstider och mer fritid. Allt är BRA helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Tjugofemte December ♡

Åh vad roligt att höra! Njut =)

2012-07-08 @ 12:54:38
URL: http://decemberme.blogg.se
Postat av: Ditte

Härligt!
Kram!

2012-07-08 @ 13:25:30
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: K.

Hej!
Jag tänkte höra om du kan lägga upp ett inlägg bland bloggtipsen om hur man går tillväga när man tar bort kommentarssiffran efter "Kommentarer" och hur man istället gör för att få till en egen design på hela kommentarsfältet. Jag skulle gärna vilja ha något i stil med det du har, där man klickar på "kommentera inlägget här" utan siffra med hur många kommentarer man fått. Jag provade med andra videoguider och det fungerar inte eftersom att siffran försvinner men när man klickar på kommentera så vill inte nya blogg.se klicka in en direkt till den sidan utan det står enbart error. Tack på hörhand!

Svar: Jag har gjort en guide om vad saker och ting i kodmallen är och betyder, men kan vara lite svårt att förstå den nu med nya blogg.se, det förstår jag. Får försöka uppdatera så många tips jag kan till nya blogg.se, men när man själv fortfarande funderar på en hel del saker i den nya kodningen så blir man osäker på om det är värt det. Men ska göra mitt bästa. Så länge kan du ju kolla på det tipset som jag har gjort ang det http://sannasrum.blogg.se/bloggtips/2012/march/vad-ar-vad-i-din-kodmall-tid-kommentar-tr.html samt mina html-tips för att moderera texten i färg, storlek, typsnitt osv. http://sannasrum.blogg.se/bloggtips/2012/february/html-grunder.html. Även i min inläggs-kategori och kommentarskategori på bloggtipssidan kan du hitta tips om hur du förändrar texten/flyttar upp och ner och grejar (:
sannas rum

2012-07-08 @ 21:23:58
Postat av: Amanda Matanovic

Jag vet änu inte vad för citat jag vill ha där .. för jag har en hel del citat som jag vill ha och kan inte riktigt bestämma mig. Men jag tror dte blir någon utav dessa:

- believe in yourself
- dance like no one is watching. sing like no one is listening. love like you've never been hurt and live like it's heaven on earth.
- believe in your dreams
- everything happens for a reason
- What doesent kill you, makes you stronger

Svar: det låter himla snyggt! Jag vill också ha nåt sånt powercitat nånstans, vet inte var bara (:
sannas rum

2012-07-10 @ 14:24:17
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Lillage

åh berätta mer om nya jobbet :)

Svar: Kan inte berätta så mycket mer än att jag jobbar på Alektum inkasso, och det är himla kul. Trivs med arbetskamraterna och jobbet i sig, resväg och arbetsplatsen (:
sannas rum

2012-07-10 @ 15:50:24
URL: http://lillages.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0