Vamos España!

Sitter i soffan och har verkligen längtat efter denna stund! Såklart tråkigt att Sverige inte tog sig längre i mästerskapet, men Spanien och Italien är inte fy skam det heller. Och som rubriken lyder - Viva España är det som ljuder ur högtalarna just nu. Snart kommer fyra kompisar hit som ska se matchen med oss, riktig fotbollsfest här jö, haha. 
 
Imorgon kör jag igång med jobb igen efter sjukskrivningen, då på mitt nya - Alektum. Har fått veta att jag kickar igång med volleybollturnering med avdelningen på torsdag i Skatås; kan det blir bättre? I don't thiiink so. Nu när mina nya arbetstider kommer igång så ska jag försöka bli bättre med dagens outfit också, och en ny design ska sättas in inom kort. Orkar inte med den här längre, spyr på den. Samtidigt jobbar jag rumpan av mig med alla designbeställningar som har kommit in. Superkul! Ska hinna med att designa lite tills matchen börjar hade jag tänkt. 
 
Aja, short update to you my lovers. 
 
 

Såhär fin är jag när jag ostört får ta mina ego picz. 
 
 


Och såhär ledsen blir jag när Roberto hånar mig för att jag fortfarande tar ego picz. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mie [skapandeform & viktnedgång]

Hej :) Jag kommer ihåg att du har skrivit ett inlägg om din Mac och att du tipsade om den och är jättenöjd :) Jag tänkte höra vilken storlek du har på den? 13'' eller 15''? :) Jag är grymt sugen på att införskaffa en men har svårt att bestämma mig för storleken :) Jobbar du enbart framför din Mac och klarar dig på det eller du jobbar vid en annan dator/extern skärm också? Tänkte mest beroende på storleken :) 13" känns kanske lite liten om man sitter vid den konstant och flera timmar :) Hoppas du har lust och svara :)

Svar: Tretton är perfekt, en 15" känns alldeles för stor tycker jag. Jag trivs toppenbra med min 13-tum, den är lätt att ta med sig runt, medan en femton mest känns otymplig om du frågar mig. Jag har dock tänkt köpa mig en mus till min dator, så att jag slipper designa med styrplattan, det kan vara lite oskönt. Men nej, jag klarar mig toppen på min 13 och jag skulle aldrig vilja ha en större. En kompis har en 15 och jag tyckte den var alldeles för klumpig. Gillade den inte alls. Lycka till (:
sannas rum

2012-07-01 @ 22:13:09
URL: http://skapandeform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0