Sommarlov

Har de senaste dagarna njutit av vädret en hel del, och lämnat datorn hemma och orörd. Känner att jag är värd det efter hur mycket jag jobbat med designer den här veckan. Så de senaste dagarna har jag vart lite i solen, but not today - idag styr mina steg mot blogg.se, och ja... bloggdesigner. Jag har även hållt på och målat min tv-bänk (så att den kan bli klar någon gång...), möblerat om lite (vi har just nu två soffgrupper, i och med att vi hämtade vår nya igår, så det är kaozz i vardagsrummet!), diskat, städat i köket, vart på Frölunda torg och inhandlat lite grejer till kvällens utgång, men det får ni se i nästa inlägg. Nu ska jag sätta igång och städa sovrummet, i ljudet av min fina summerlovin'-playlist!




Näset & Styrsö/Saltholmen

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vad skönt för dig med riktig semester utan dator. Jättefint collage! Jag kämpar på med Remby som finns på blogg.se.
Kanske en datakurs för mig i höst så jag lär mig mer om foton och hur man får till det.
Trevlig helg!

2012-07-27 @ 21:41:22
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0