Playstation 3



Idag är det tillbaka till jobbet som gäller, men innan dess tog vi en sväng till Webbhallen och införskaffade oss ett PS3 och ett Fifa '12 till det. Så nu har Roberto lite att göra hemma, haha. Jag tycker att det är kul med en sån användbar konsol; man kan se på blu-ray, man kan surfa, spela musik, visa bilder... Det är som en mediaspelare fast 10 gånger bättre. Tycker jag! Så istället för att köpa en blu-ray, en dvd-spelare, massa kablar, USB-minnen, stereo i vardagsrummet, och ett Playstation så har man nu allt i ett och det är toppen om ni frågar mig! Så jag är fantastiskt nöjd här.

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Webhallen <3 Tyvärr har vi inte lyxen att ha butiken nära så vi får bara nätshoppa! BajsHalmstad! Fast annars hade nog jag och min sambo sprungit där jämnt ;)

2012-08-03 @ 18:09:43
URL: http://sandranilssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0