Future folk



Köpte dessa två godingar från Lindex idag. Hade tänkt ha det på mig ikväll. Ända sedan jag såg Kissie ha en liknande topp har jag velat ha en. Min är inte urringad på samma sätt som hennes, men jag gillar den ändå. Den är stilren, söt och snygg på samma gång. Tänkte matcha med ett par blanka tajts/leggings till, och mina favoritskor.

Ni vet hur jag har tjatat om en ny design i flera månader? Jag har inte fått tummen ur att lägga in den, har ett fel jag måste åtgärda innan jag kan lägga ut den för er/mig. Dock prioriterar jag ju designbeställningar, men när jag sitter och väntar på svar (ibland kan man inte gå vidare utan att man får svar på vissa frågor till exempel) från de som beställt så brukar jag pilla lite med min egna design, så att man fortfarande sitter vid datorn och kodar, och inte hamnar "ur balans", haha. Så förhoppningsvis kommer den upp snart också! Woop woop! Nu ska jag ta mig ett glas av sommarens godaste rosé från Beringer - har ni vägarna förbi systemet, se till att köpa ett par bibbor för det är huuuur gott som helst, men tyvärr limited edition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0