Ny design!

Nu så! Har hållt på med en ny design hur länge som helst, tagit det som ett pausmoment när jag har gjort alla designbeställningar. Ni vet, ibland får man lite inspiration av att göra så som andra vill ha det, mest för att man själv inser att man skulle gjort på ett helt annat sätt om man var den som bestämde. Förstår ni hur jag menar? Så jag fick inspiration till att göra en sånhär lite rosa och söt blogg, blev helt plötsligt fantastiskt trött på den gamla designen. Men nu kanske jag kan komma igång och blogga lite bättre igen?

Och vet ni vad? Nu kan jag göra å ä ö i rubriken! YAI HO.

Om något ser knasigt ut på ett eller annat sätt - tryck f5 för PC och cmd+r för Mac. Och om det är något ni är "missnöjda" med, som ni inte tycker är bra - lämna gärna en konstruktiv kommentar. Är inte helt nöjd med allt, så tar gärna emot förslag på hur jag kan förbättra!
Trackback
RSS 2.0