paris hilton


Älskar de här två dofterna från Paris Hilton. Så bestämde mig för att klicka hem dem från parfym.se som har rabatterade priser på parfymer och kosmetik. Gillar verkligen den sidan kan jag säga! Heiress har jag ägt i flera omgångar, men kände nu att det var dags att klicka hem den igen. Den som bara heter Paris Hilton har jag aldrig haft själv, men luktat många gånger på. Så bestämde mig för att den fick det bli också - när det ändå är så billigt. Så nu har jag fyra parfymer inklusive dessa; Paris Hilton Can Can, Ralph Lauren Ralph & dessa två. Yum yum.



WE HEART IT

Kommentarer
Postat av: Julia Alsing

Sv; tror du att du skulle kunna hjälpa mig med de? För jag får verkligen inte till det. Kram!

2012-02-14 @ 20:56:07
URL: http://juliaalsing.blogg.se/
Postat av: LINDa

har själv en Paris Hilton parfym, Can Can och den lukar awesome! <3

2012-02-14 @ 21:21:01
URL: http://liindasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0