Tredje advent



Godmorgon, lunch och eftermiddag. Har inte precis någon tidsuppfattning idag, i mitt flängande fram och tillbaka i lägenheten. Har skurat luckorna i köket och plockat... Älskar sådana här söndagar där man inte gör något alls, när man bara kan ligga i soffan och spela Candy Crush Saga, samtidigt som Musikhjälpen är på i bakgrunden. Tanken var att träffa Linnéa idag, men så blev det inte, morfar som fyller år för hennes del, så vi kör en annan dag i veckan istället. Så därför ska jag försöka göra lite videos. Har fått några önskemål, som jag ska försöka göra. Också ska jag laga mat/middag för idag och lägga mig i ett varmt bad med massor utav skum med. Kvalitetssöndag, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin blogg du har, massa fina och inspirerande bilder och bra inlägg! Du har precis fått en ny läsare på bloggen, kommer absolut börja kika in här oftare! :D

Svar: Åh gud vad kul att höra :D
sannas rum

2012-12-16 @ 20:36:18
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0