Nyårslöften



❥ sluta dricka läsk . jag måste bli av med mitt colaberoende . 2013 ska bli det året .
❥ sluta sätta alla andra i första rummet . ibland tror jag att man behöver tänka på vad man själv mår bäst av, inte hela tiden försöka göra så att andra har det bra . om man mår bra i sig själv & är lycklig i sig själv så smittar det av sig & då kan man få andra att må bra utan att göra det på sin egen bekostnad .
❥ använda det sablans gymkortet oftare .
❥ losa mina pounds . det är dags nu !
❥ resa . året har inte riktigt tillåtit oss att åka utomlands . rent ekonomiskt alltså .. men nu ska jag börja spara och jag hoppas verkligen att vi kan göra en interrail-resa i sommar !

Har ni några nyårslöften ?
Idag är alltså sista dagen som jag får dricka cola på det här viset . sedan blir det bara någon gång ibland . därför dricker jag otroligt mycket läsk idag, hehe ..

Kommentarer
Postat av: Anna

bra löften! mina löften är ungefär samma, använda kortet och inte dricka läsk!

Svar: Tycker jag låter bra det :D
sannas rum

2012-12-31 @ 17:05:57
URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Charlotte

Gå ner i vikt har jag kämpat med länge. I år ska målet nås.
Gymkortet ska användas bättre än vad det gjorts i slutet av 2012.
Tala om för nära och kära hur mycket jag tycker om dem.
Träffa mina vänner oftare.


Svar: Bra nyårslöften :D
sannas rum

2013-01-01 @ 02:50:20
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0