1:a december



Första december, en lycklig dag för en sådan julälskare som jag! Vaknade vid åtta imorse, tog mig upp och såg julkalendern vid 8.45. Var inte jätteimponerad av första avsnittet, men klart det är känsla att en av de julkalendrarna som man själv såg när man växte upp nu kommer i repris. Fem år gammal var jag när den gick, och jag har tittat på den nästan varje år sedan dess, då vi hade Greveholm på video. Den kommer såklart bli bättre, det tror jag allt! Efter julkalendern tog jag mig an att slå in de första inköpta julklapparna till ljudet av årets jullista på Spotify. Jag har köpt ett fint papper från Lagerhaus (nya favoritaffären, jajjemän!) och fina snören i svart, naturfärgat och rött från samma affär. Vid tio väckte jag min andra halva och vi började städa. Sist men inte minst plockade jag fram fönsterstjärnorna och ställde i ordning årets adventsljus. Mycket nöjd med min härligt slappa dag!

Kommentarer
Postat av: paulina

hur får du sånna runda ringar och effekter på bilderna?

SNÄLLAAA SVARA.

Svar: app på iphonen som heter picfx :)
sannas rum

2013-01-13 @ 17:29:58
URL: http://Madebyp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0