The Watch



Tog oss en tripp till Bergakungen såhär på söndagen och såg The Watch, eller Grannpatrullen, längesen jag skrattade så mycket åt en film. Sjukaste någonsin, kan jag säga! Det var lite Family Guy-humor över det, och jag älskar ju Family Guy sååå... bra kombo helt enkelt. Har precis avslutat en design, andra jag avslutar idag, känns bra, jag är på G alltså. Efter alla dessa ska jag ta ett break nu i ett par månader, fy fasen vilken stress det har varit.

Tänkte bara se om ni sett något speciellt med min blogg idag? Kanske något om tiden och datumet? Ni kan inte förstå hur lycklig jag är att jag listat ut detta, haha. Jag grät nästan när jag insåg att kodningen funkade... OMG, I'm such a loser!!

Kommentarer
Postat av: None None

Åh jag vill verkligen se den där! :D

Svar: Den var superbra, gå och se den ;D hihi
sannas rum

2012-08-19 @ 23:29:45
URL: http://lillages.blogg.se/
Postat av: Cassandra Lagermark

åh, den vill jag gå och se! :D

Svar: tycker jag absolut att du borde, riktigt sevärd film! om man gillar den typen av humor då (;
sannas rum

2012-08-21 @ 17:09:49
URL: http://chai.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0