Let's order roomservice!



Hotellfrukost. Yum! Vattnas i munnen på mig när jag tänker på det. Jag älskar att bo på hotell, gör inte ni? Det känns så lyxigt. Såpass lyxigt att jag faktiskt, ibland, funderar på att bara checka in mig och lille Berto på ett här i Göteborg för att vi ska kunna mysa i en hotellsäng, beställa roomservice, sova i härligt nytvättade lakan och se på dålig TV en hel kväll. Okej, det gör vi ganska ofta hemma också, men det är ju skillnad när man faktiskt ääär på ett hotell. Pensionatet hemma lever inte precis upp till ryktet jag sprider bland vänner och familj, haha!

Ramlade över sidan Sparhotel.se som riktat in sig på billiga hotell i Göteborg. Just nu finns detta hotell i stadsdelarna Gårda och Majorna, vilket kanske inte säger er utbölingar så mycket, men det är två mysiga, pittoreska stadsdelar som har nära till centrum. Jag skulle helt klart välja Gårda tror jag, då det är längre bort från där jag bor (och ska man ändå bo på hotell i sin egen stad kan man ju lika gärna göra det så långt bort som möjligt... haha).

Hur som haver, ni kanske förstår att detta är ett försök att locka folk till Göteborg, ni läsare kanske till och med vill träffa lilla moí? Jag har varken övermod eller fått storhetsvansinne - det kanske finns någon därute som vill träffa mig över en fika och en promenix i vackra Göteborg, troligtvis mer känt som Sveriges framsida. Jag kan lätt ge er en geografisk och historisk guidad tur här i krokarna, I know more than you might think! Hihi. Så få tummen ur nu, boka ett hotell och besök Nordens vackraste, skönaste, härligaste och roligaste stad - Le Gothenburgo!

Kommentarer
Postat av: HELENE - PASSION FOR HEELS

Du vet att jag kommer höra av mig nästa gång jag är i götlabööörj!

Svar: Det hoppas jag verkligen!!!!!!!!!!!!! :D
sannas rum

2012-08-02 @ 11:46:51
URL: http://hellenius.blogg.se
Postat av: elin

om erbjudandet står kvar ett tag så kan vi gärna ta det när jag flyttat dit ;)

KRAM

Svar: Åh ska du flytta hit? :D
sannas rum

2012-08-02 @ 12:53:49
URL: http://elinkortochgott.blogg.se
Postat av: Petra

Älakde Göteborg. :) Jag skulle kunna åka dit minst en gång i månaden. :) Älskar dessutom Elite Hotel som ligger på Avenyn. :)

Svar: Ohja, men Elite Plaza borde du prova ifall du gillar sådana lyxhotell. Det och Post är Göteborgs bästa hotell men Plaza har flest stars (;
sannas rum

2012-08-02 @ 16:46:31
Postat av: Camilla

Åh, vi skulle ju ses! Nästa gång jag är uppe! :}

Svar: Absolut, det kommer du absolut inte undan! (:
sannas rum

2012-08-02 @ 19:37:05
URL: http://soglam.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh de där hotellrummet såg inte helt fel ut!
vi ska till GBG den 13 å bo på hotell men nästa gång kanske man skulle ta sig en titt på de där hotellet ;)

Svar: Absolut. Dock är ju inte bilden från hotellet i sig (: Då får man gå in och kolla på deras hemsida. Men tror defintivt att det är prisvärt!
sannas rum

2012-08-02 @ 20:08:12
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: elin

Yes! :D Fast det kanske bara blir till Borås. Men nu när jag snart slutar plugga så har vi kollat på möjligheten till att flytta tillbaka till södra sverige och då är det borås/göteborg det blir till 90% säkerhet. Känns helt fantastiskt! :D

Svar: Åh vad rooligt (: Längtar du tillbaka hit? (:
sannas rum

2012-08-02 @ 20:28:23
URL: http://elinkortochgott.blogg.se
Postat av: Ditte

Snygg design! Igen! Och att bo på lyxiga hotell är nästan det bästa jag vet. Lyxen behöver inte bestå av antalet stjärnor i någon guide, utan det är mer känslan och atmosfären som räknas. Och frukosten!!! Och roomservice!
När och om jag kommer till Götet så hoppas jag vi kan ses.
Ha de´!

Svar: Det hoppas jag med (: Och hotell är absolut något av det lyxigaste som finns! :D
sannas rum

2012-08-02 @ 22:17:11
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Felicia

sv: Ja visst är dom snygga!
Köpte dom när jag var i götrborg på någon skoaffär jag inte varit in på tidigare och tyvärr mins jag inte vad den hette men det finns ju en uppsjö med liknande skor i göteborg :)

Men shit vilket hotellrum!! Kan man på det i Göteborg? Länka gärna sidan! Kram fina du

Svar: Neej, tror jag måste skriva under att det inte är det hotellet (tog bara nån bild från weheartit) hihi. sidan heter dock sparhotel.se och verkar nice. Är du ute efter mer lyxiga hotell är det nog Elite Plaza eller Clarion Post som gäller (: När var du i GBG? :D
sannas rum

2012-08-03 @ 09:41:32
URL: http://www.feliciabrobeerg.blogg.se
Postat av: Felicia

sv: Jasså jaha ja jag tänkte väl, det såg ju ut som ett dröm rum det där , haha!

Jag var i göteborg för någon vecka sedan, älskar verkligen staden :D

Svar: Åh vad kul (: Ja, verkligen, man får nog betala liiite mer än på sparhotel.se för det rummet (:
sannas rum

2012-08-03 @ 09:50:34
URL: http://www.feliciabrobeerg.blogg.se
Postat av: Isabell

hahah jag kommer precis från gårda, bott där i två nätter med min pojkvän : )

2012-08-03 @ 15:54:45
URL: http://isabellicious.blogg.se
Postat av: elin

Ja jag saknar verkligen södern. Mindre snö, närmre familjen, varmare väder, bättre årstider :) JAg trivs u här i norr också men är glad för att vi ska dra oss söder ut igen :)

2012-08-05 @ 14:51:13
URL: http://elinkortochgott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0